Alba <3

Min underbara Alba

Månsäters Michelle-Alba

Född Måndagen den 7 Juni, hon var en liten tjockis

Hon är alltså drygt 9 månader

Hon väger just nu, nästan 1485gr

Den 13 augusti var det dags för våran lilla tjej att komma hem till oss. Vi hade väntat läääge då hon var nästan 10 veckor när vi tog hem henne. Hon vägde prick 800 gram. Hon var så trött och blyg, och sov hela 36 timmar i sträck.
Vi tänkte "Det var ju inte så jobbigt att skaffa hund" Men sen när hon kände sig mer hemma, då minsan!
Ett litet monster !



Vad jag älskar med Alba :

Hon kan sova med mig i sängen huuuur länge som helst. Och det måste ju bara en sjusovare som jag älska

Hon är så lugn, det lilla mostret växte upp till en liten blyg sak som älskar att Mysa <3

Hon kan få sina busfnatt, och hon gör ett så härligt morrande när hon busar

Hur hon drar öronen bakåt av lycka när jag kommer hem

Hur hon stoppar ner nosen när hon ska sova, så otroligt gulligt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0