Vera <3

Min underbara Vera

Teotihuas Casablanca "Vera"

Född Söndagen den 5:e december

Hon är alltså drygt 13 veckor

Väger nu ca 835 gram

Den 2 Februari var det dags att åka och hämta våran lilla tjej. Vi hade vart och hälsat på mååånga gånger. Men denna gång kändes det som en halv evighet att åka till Kågeröd. Även denna gång var det en sjuk känsla att helt plötsligt åka hem med en liten klump i famen. Hon var 8 veckor och 2 dagar när hon fick följa med hem, vägde 720 gram, så det var en liten sak jag höll i !
När vi kom hem så var det inga problem, hon kände sig hemma. Är så stolt över Alba också. Hon välkomnade hem sin lilla, lillasyster.



Vad jag älskar med Vera

Hon är en busig liten krabat, en "Riktig Samuel" som svärmor sa

Älskar hennes grymtningar som hon gör, låter som en liten apa

Hon blir varm som en ugn när hon sover <3

Hon är så modig. Finns inget hon inte vågar att göra

Hon ska sova på Alba, eller med huvudet upp på min arm

Hon snarkar - som en liten apa





Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för dina fina kommentarer och right back at ya! ;) Dina tjejer är verkligen helsöta :) Vera verkar hel-mysig ^_^



Ja Moriko väger snart mer än dubbelt så mycket som när vi hämtade henne. Kan inte förstå att det redan gått mer än fyra månader!

2011-02-24 @ 16:06:14
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0